Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 23 Απριλίου 2013



Κώστας Μακεδόνας - Συνέντευξη


Κώστας Μακεδόνας συνέντευξη στη Μαρία Παπαδάκη στο ¨Μουσικόραμα"Ο Κώστας Μακεδόνας, το πιο καλό παιδί του μουσικού στερεώματος.. έτσι τουλάχιστον φημολογείται μετά διαπιστευτηρίων και αποδείξεων, και με τη φωνή με τους..
κρυστάλλους και όχι μόνο, με την ευκαιρία της κυκλοφορίας του καινούργιου του δίσκου με τίτλο «ΑΝΤΙΚΡΙΣΤΑ», σε μουσική Γιώργου Θεοφάνους και στίχους Νίκου Μωραΐτη, στάθηκε.. αντίκρυ μου και μου απάντησε με ειλικρίνεια και καθαρότητα σκέψης σε ότι τον ρώτησα.. Αν έχετε και σεις απορία για τη ζωή και τα έργα του... διαβάστε μας..
 Κώστας Μακεδόνας συνέντευξη στη Μαρία Παπαδάκη στο ¨Μουσικόραμα"
Κώστας Μακεδόνας συνέντευξη στη Μαρία Παπαδάκη στο ¨Μουσικόραμα
  Μαρία: Γεια σου Κώστα. Σπούδασες στην Ανωτάτη Βιομηχανική Θεσσαλονίκης, σπουδές που δεν έχουν καμιά σχέση με το τραγούδι. Τι σε τράβηξε στον κόσμο της μουσικής και.. απαρνήθηκες τη Βιομηχανική; Πως ξεκίνησες;
Τα λόγια και τα χρόνια
Τα λόγια και τα χρόνια
Γιάννης Μαρκόπουλος
Μάνος Ελευθερίου
Κώστας Μακεδόνας
 Κώστας: Η Ανωτάτη Βιομηχανική δεν ήταν ακριβώς θέμα επιλογής μου. Τελειώνοντας το Λύκειο η επιστήμη που είχα αποφασίσει ότι θα ήθελα να ακολουθήσω ήταν η Κοινωνιολογία. Έτσι στο μηχανογραφικό μου είχα πρώτη επιλογή τη σχολή κοινωνιολογίας της Παντείου και μετά την Ανωτάτη Βιομηχανική (κυρίως για το γεγονός ότι ήταν στη Θεσσαλονίκη). Δυστυχώς, για ελάχιστα μόρια, δεν πέρασα στην πρώτη μου επιλογή ενώ αντίθετα ήμουν μέσα στη δεύτερη και σε καλή σειρά. Η σχέση μου όμως με τη μουσική είχε αρχίσει από τα δέκα μου χρόνια που ξεκίνησα μαθήματα κλασικής κιθάρας. Τελειώνοντας το Λύκειο ήδη πρωτοστατούσα σαν τραγουδιστής και μουσικός στις εκδηλώσεις του σχολείου, ενώ με φίλους είχαμε φτιάξει μια λαϊκορεμπέτικη ορχήστρα κι ένα ροκ γκρουπ. Τη μέρα που πήγα να εγγραφώ στην ΑΒΣΘ είδα μια αγγελία στη σχολή ότι καλούνται οι νέοι φοιτητές που έχουν σχέση με μουσική, τραγούδι ή θέατρο να δηλώσουν το ‘’παρών’’ στο Μουσικό Στέκι της σχολής. Έτσι πρώτα γράφτηκα στο στέκι και μετά στη σχολή. Εκεί κάναμε πολύ ωραίες συναυλίες και παραστάσεις αλλά και λαϊκές βραδιές για τους συμφοιτητές μας δυο φορές τη βδομάδα, αφιλοκερδώς φυσικά. Οι βραδιές αυτές ξαφνικά απέκτησαν και κοινό έξω από τα σύνορα του Πανεπιστημίου και η τεράστια επιτυχία που είχαν μου έφεραν τις πρώτες προτάσεις.
 Μαρία: Πότε πρωτοστάθηκες μπροστά σε μικρόφωνο και πως ένοιωσες;
 Κώστας: Οι γονείς μου δεν είχαν αυτοκίνητο κι έτσι πηγαίναμε οργανωμένες εκδρομές τουριστικών γραφείων με πούλμαν. Εκεί θυμάμαι πάντα τον εαυτό μου δίπλα στον οδηγό με το μικρόφωνο στο χέρι να τραγουδάω να λέω ανέκδοτα και να κάνω μιμήσεις πολιτικών, τραγουδιστών, ηθοποιών κλπ. Η πρώτη πιο επίσημη στιγμή όπου ένιωσα την απόλυτη αποδοχή και που μ’ έφερε σε πρώτο πλάνο στη μικρή κοινωνία του σχολείου ήταν στη γιορτή του Πολυτεχνείου όταν ήμουν στην πρώτη λυκείου. Βγήκα και τραγούδησα το ‘’επέσατε θύματα αδέλφια εσείς’’ κι αμέσως μετά ‘’τα λόγια και τα χρόνια’’ του Γιάννη Μαρκόπουλου. Κανείς από τους καθηγητές μου τους συμμαθητές μου και τους γονείς που παρευρίσκονταν δεν έχει ξεχάσει εκείνη τη στιγμή και πολύ περισσότερο εγώ. 
 Μαρία: Πότε ξεκινάς με τη δισκογραφία, με ποιο δίσκο και ποιους συνεργάτες;
Δεν έχω ιδέα Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης Στίχοι: Λίνα ΝικολακοπούλουΤραγούδι: Κώστας Μακεδόνας Δίσκος: Δεν έχω ιδέα
Δεν έχω ιδέα Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης Στίχοι: Λίνα ΝικολακοπούλουΤραγούδι: Κώστας Μακεδόνας Δίσκος: Δεν έχω ιδέα
 Κώστας: Το 1987 κι αφού είχα τραγουδήσει σε μικρά στέκια και μουσικές σκηνές της Θεσσαλονίκης μου έγινε πρόταση από το ΣΚΟΡΠΙΟ ένα από τα μεγαλύτερα νυχτερινά κέντρα της πόλης. Εκεί λίγες μέρες μετά που ξεκίνησα να τραγουδάω είχα την τύχη να με ακούσει ο Σταμάτης Κραουνάκης. Ένα χρόνο μετά βρέθηκα στην Αθήνα δίπλα στη Βίκυ Μοσχολιού και την Τάνια Τσανακλίδου και τον Ιούνιο του 1989 μπήκα στη δισκογραφία με το δίσκο ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ με δημιουργούς τον Σταμάτη Κραουνάκη και τη Λίνα Νικολακοπούλου, ενώ συμμετείχαν η Βίκυ Μοσχολιού, η Αρλέτα και η Αλίκη Βουγιουκλάκη
 Μαρία: Έχεις συνεργαστεί με τους πιο σπουδαίους του μουσικού στερεώματος. Πως καταφέρνει ένας καλλιτέχνης, σχεδόν απ' τα πρώτα του βήματα, να.. καταχτήσει τέτοια σχεδόν άπαρτα κάστρα, όπως έκανες εσύ;
 Κώστας: Θεωρώ ότι το πιο πολύτιμο πράγμα που έχω καταφέρει στη δουλεία αυτή είναι οι συνεργασίες μου. Έχω την τεράστια τιμή και χαρά να έχω δουλέψει με τους καλύτερους είτε στη δισκογραφία είτε στις συναυλίες και τις μουσικές σκηνές και να έχω θητεύσει δίπλα σε ανθρώπους που άμεσα ή έμμεσα αποτέλεσαν τους δασκάλους μου και πολλοί από αυτούς έγιναν οι καλύτεροι μου φίλοι. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει συνταγή για το πώς γίνεται αυτό. Νομίζω ότι απλά θέλει να έχεις ξεκάθαρο στο μυαλό σου το τι θέλεις να κάνεις, το ποιους εκτιμάς και ποιους όχι, και σίγουρα πρέπει να αγαπάς αυτό που κάνεις, να μελετάς αδιάκοπα και σαφώς χρειάζεται και τύχη.
 Μαρία: Ποιος απ' τους πολλούς δίσκους που έχεις κυκλοφορήσει, νομίζεις πως έκανε τη μεγαλύτερη επιτυχία, και σε ποιον έχεις εσύ αδυναμία, ανεξάρτητα επιτυχίας ή όχι;
Μόνο μια φορά. Κώστας Μακεδόνας. Συνθέτης: Σταμάτης Κραουνάκης. Στιχουργός: Σταμάτης Κραουνάκης.
Μόνο μια φορά. Κώστας Μακεδόνας. Συνθέτης: Σταμάτης Κραουνάκης. Στιχουργός: Σταμάτης Κραουνάκης.
 Κώστας: Σε πωλήσεις τη μεγαλύτερη επιτυχία την έκανε ο δίσκος ‘’ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΡΘΟΠΕΤΑΛΙΕΣ’’ των Χρήστου Νικολόπουλου - Άρη Δαβαράκη (1996). Αγαπώ όλες τις μέχρι τώρα δουλειές μου το ίδιο και πιστεύω ότι θα ήμουν άδικος αν έλεγα ότι έχω αδυναμία σε κάποιο δίσκο περισσότερο. Αν πρέπει οπωσδήποτε να πω κάτι θα αναφερθώ στο ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ (1991) που ήταν το τραγούδι κι ο δίσκος που έβαλε τη φωνή μου σχεδόν σε κάθε σπίτι.
 Μαρία: Έχεις περάσει από πολλές.. μεγάλες πόρτες που λένε. Ηρώδειο, Μέγαρο Μουσικής, και στο εξωτερικό.. Βατικανό και σε συναυλίες σε σπουδαίους χώρους με αξιόλογους ξένους καλλιτέχνες. Που ένοιωσες τη μεγαλύτερη συγκίνηση, το μεγαλύτερο δέος, και το μεγαλύτερο τρακ;
Δραπετσώνα Μουσική - Μίκης Θεοδωράκης Στίχοι - Τάσος Λειβαδίτης Ερμηνεία - Κώστας Μακεδόνας
Δραπετσώνα Μουσική - Μίκης Θεοδωράκης Στίχοι - Τάσος Λειβαδίτης Ερμηνεία - Κώστας Μακεδόνας
 Κώστας: Θεωρώ πολύ τυχερό τον εαυτό μου για όλα αυτά που έζησα όλα αυτά τα χρόνια. Καμιά φορά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι έγιναν τόσα πολλά. Είναι πολύ σημαντικό στο βιβλίο της καριέρας σου να έχεις καταχωρημένες τόσες συνεργασίες, τόσους χώρους σπουδαίους και ιστορικούς, τόσες εμφανίσεις, αλλά πιο σημαντικό είναι να έχεις καταχωρημένες αυτές τις μοναδικές στιγμές στο μυαλό σου, στη μνήμη σου και στην καρδιά σου. Τη μεγαλύτερη συγκίνηση την ένιωσα όταν ένα χρόνο μετά το ατύχημα που είχα με ελικόπτερο, έκανα μια συναυλία στο Λυκαβηττό με τη συμμετοχή μερικών από τους σπουδαιότερους έλληνες τραγουδιστές και δημιουργούς, αγαπημένους μου φίλους, για την ενίσχυση του ‘’Ευθυμείου κέντρου αποκατάστασης αναπήρων’’ το οποίο πήγαινε για κλείσιμο μη έχοντας κάποια κρατική βοήθεια. Τη στιγμή που η πρόεδρος βγήκε στη σκηνή με συγκίνηση κι είπε ότι με τη σημερινή εκδήλωση το κέντρο σώθηκε και θα παραμείνει ανοιχτό με πήραν τα ‘’ζουμιά’’. Το μεγαλύτερο δέος το ένιωσα όταν σε συναυλίες είχα την τύχη να με διευθύνει ο Μίκης Θεοδωράκης. Είναι ασύλληπτη η ενέργεια που σου δίνει στη σκηνή και καταλαβαίνεις γιατί οι τραγουδιστές που συνεργάστηκαν μαζί του έκαναν τόσο σημαντικές κι αξεπέραστες ερμηνείες. Το μεγαλύτερο τρακ το ένιωσα την πρώτη φορά που ήρθε η κόρη μου σε συναυλία μου. Έτρεμαν τα πόδια μου. Ήθελα πολύ να της αρέσω…
Το ποδήλατο Στίχοι: Άρης Δαβαράκης Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος Πρώτη εκτέλεση: Κώστας Μακεδόνας Παίρνω ένα ποδήλατο και φεύγω για τ' αδύνατο κρατάω
Το ποδήλατο Στίχοι: Άρης Δαβαράκης Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
 Μαρία: "ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ", είναι ένα τραγούδι σου που το.. αγκάλιασε ο κόσμος απ' το πρώτο άκουσμα και σχεδόν... ταυτίστηκε.. Νομίζεις πως η ζωή είναι ένα.. ποδήλατο;
 Κώστας: Η ζωή δεν ξέρω αν είναι ποδήλατο από μόνη της, πάντως τα τελευταία χρόνια, μας έχουν κάνει όντως τη ζωή ποδήλατο. Το τραγούδι αυτό έχει τη ‘’μαγική’’ ιδιότητα να αγγίζει από παιδιά 2 χρόνων μέχρι ηλικιωμένους άνω των ενενήντα. Είναι απίστευτης καθαρότητας κομμάτι, ξυπνάει μνήμες σε όλους και δίνει το αισιόδοξο μήνυμα ότι τα ποδήλατα μας όπως τα όνειρά μας ξέρουν από ανηφοριές…
 Μαρία: Ο τελευταίος σου δίσκος τιτλοφορείται 'ΑΝΤΙΚΡΙΣΤΑ" και τον υπογράφουν ο Γιώργος Θεοφάνους στη μουσική και ο Νίκος Μωραΐτης στο στίχο. Πως προέκυψε αυτή σου η συνεργασία;
 Κώστας: Ένα πρωί χτύπησε το τηλέφωνό μου. Ήταν ο Γιώργος Θεοφάνους. Μου είπε ότι είχε  στα χέρια του στίχους του Νίκου Μωραΐτη και ξεκίνησε να γράφει κάποια τραγούδια χωρίς την προοπτική να τα χρησιμοποιήσει κάπου. Έτσι. Για το κέφι του. Στα πρώτα τρία τέσσερα λοιπόν που έγραψε ένιωσε ότι του ‘’βγήκανε’’ σαν να ήταν γραμμένα για τη φωνή μου. Με ρώτησε αν ήθελα να τα ακούσω για να δει αν συμφωνώ. Βρεθήκαμε άμεσα και πραγματικά ήταν τραγούδια που μου άρεσαν πάρα πολύ και που θα μπορούσα να τα τραγουδήσω γιατί μου πήγαιναν ‘’γάντι’’. Κάπως έτσι ξεκίνησε η διαδικασία και πάρθηκε η απόφαση, με τη σύμφωνη γνώμη της εταιρείας μου βέβαια, να προχωρήσουμε στην ηχογράφηση του δίσκου. Ομολογώ ότι αυτός ο τρόπος συνεργασίας, που έχει να κάνει με τις παλιές καλές στιγμές του ελληνικού τραγουδιού, τότε που οι δημιουργοί γράφανε τραγούδια χωρίς παραγγελία και διάλεγαν τον τραγουδιστή που θα τα επικοινωνήσει με το κοινό, με γοήτευσε πολύ, μιας κι εγώ έτσι πορεύτηκα στο τραγούδι κυρίως, και σπάνια με πολυσυλλεκτικούς δίσκους. Θεωρώ ότι είναι μια από τις καλύτερες δουλειές μου στη δισκογραφία

ΑΝΤΙΚΡΙΣΤΑ - ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ & ΓΛΥΚΕΡΙΑ
ΑΝΤΙΚΡΙΣΤΑ - ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ & ΓΛΥΚΕΡΙΑ
 Μαρία: Στον καινούργιο σου δίσκο υπάρχουν τραγούδια με στίχους που λες και.. αντιγράφουν τη δύσκολη εποχή που ζούμε.
"Τώρα μη μιλάς σου λένε
μη μιλάς δεν είναι ώρα..Τώρα πρέπει να σωπαίνεις πρέπει να σωθεί η χώρα"..
Νομίζεις πως πρέπει ν' ακούγονται τέτοια κομμάτια στο δύσκολο.. σήμερα, μήπως αφυπνιστεί η θιγμένη μας αξιοπρέπεια;

 Κώστας: Το ‘’Τώρα μη μιλάς’’ είναι ένα σύγχρονο κοινωνικό τραγούδι, που ο Νίκος Μωραΐτης το έγραψε πάνω στη φάση που περίμενε το πρώτο του παιδί, με βαθύτατο προβληματισμό για το ‘’σε τι κόσμο’’ φέρνει το παιδί του. Τραγούδι γραμμένο από εσωτερική ανάγκη κι όχι με πρόθεση να αγγίξει το ευαισθητοποιημένο κοινό, λόγω της κατάστασης, για να κάνει επιτυχία.  Νομίζω ότι η φράση ‘’την κραυγή μου μια μέρα, στου παιδιού μου τα μάτια θα δω, να μου λέει: πατέρα, τη σιωπή σου την πλήρωσα εγώ’’ τα λέει όλα γι αυτό που ζούμε. Αλίμονο σε μερικούς αν αφυπνιστεί η θιγμένη μας αξιοπρέπεια…
 Μαρία: Ποια είναι η γνώμη σου για το διαδίκτυο; Βλάπτει ή ωφελεί το τραγούδι;
 Κώστας: Ωφελεί και βλάπτει ανάλογα με τη χρήση που κάνει ο καθένας. Βοηθάει στο να κάνεις πιο γρήγορα κι εύκολα γνωστή τη δουλειά σου αλλά με κακή χρήση (πειρατεία κλπ.) συρρικνώνει τις πωλήσεις και σύντομα αυτό θα οδηγήσει στον εξαφανισμό των δισκογραφικών εταιρειών...
 Μαρία: Αγαπημένη σου ενασχόληση είναι το αεροπλάνο, που από χόμπι έγινε επάγγελμά σου. Κάποια στιγμή όμως παραλίγο να σου στοιχίσει τη ζωή. Δε σκέφτηκες μετά απ' αυτό το βαρύ ατύχημά σου να παραιτηθείς απ' τη μεγάλη σου αγάπη να ταξιδεύεις στα σύννεφα;
Κώστας Μακεδόνας - Σαν αετός θα σηκωθώ
Κώστας Μακεδόνας - Σαν αετός θα σηκωθώ
 Κώστας: Από παιδί αγαπούσα τα αεροπλάνα κι ένιωθα δέος γι αυτά. Από την πρώτη φορά που ταξίδεψα μ’ αεροπλάνο λάτρεψα το αίσθημα της πτήσης κι είπα ότι δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς να πετάω. Ξεκίνησα το 1993 παίρνοντας τότε ερασιτεχνικό πτυχίο αλλά δεν μου αρκούσε. Ήθελα να το πάω όσο πιο μακριά γίνεται. Το 1999 έγινα επαγγελματίας.  Τώρα έχω τη χαρά να είμαι πιλότος εναερίων γραμμών, Κυβερνήτης σε μεγάλα Jet αεροπλάνα (airbus A320, Embraer 135/145), εκπαιδευτής  πτήσεων για επαγγελματίες πιλότους κι εκπαιδευτής εκπαιδευτών, καθώς επίσης κι επαγγελματίας πιλότος κι εκπαιδευτής ελικοπτέρων. Το να φτάσεις σ’ αυτό το επίπεδο δεν είναι κάτι που γίνεται εύκολα. Απαιτεί ασταμάτητο διάβασμα, χιλιάδες ώρες πτήσεων, συγκέντρωση, συνέπεια, αφοσίωση, επαγγελματισμό και κυρίως πάθος για την πτήση. Όταν λοιπόν έχεις επενδύσει ψυχή, μυαλό, μελέτη, χρόνο και χρήμα για έναν στόχο στη ζωή σου, δεν τα παρατάς εύκολα με την πρώτη δυσκολία. Αν πετούσα απλά για να κάνω φιγούρα και να παριστάνω τον καμπόσο στους γύρω μου ίσως να τα είχα παρατήσει. Άλλος λόγος  για να τα παρατήσω θα ήταν να είχα εγώ την ευθύνη του ατυχήματος. Ίσως αυτό να με σόκαρε. Ευτυχώς δεν είχα καμιά σχέση με τα αίτια του ατυχήματος.
 Μαρία: Νομίζεις πως το πιλοτάρισμα έχει στενή σχέση με την ερμηνεία ενός τραγουδιού;
 Κώστας: Δεν θα το έλεγα. Η πτήση απαιτεί μυαλό, γνώση και ταλέντο, ενώ η ερμηνεία ενός τραγουδιού απαιτεί κυρίως ψυχή.
 Μαρία: Ποια είναι η γνώμη σου για τα ραδιόφωνα των playlist, και την τηλεόραση που δεν έχει σχεδόν τίποτα καλό πια να δει κανείς;
 Κώστας: Δυστυχώς, έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια η σχέση παραγωγού-ακροατή, που υπήρχε παλιά. Τώρα με τα playlists ο παραγωγός δεν επιλέγει τα τραγούδια που θα παίξει μ’ αποτέλεσμα αυτό να χαλάει τη ροή ενός μουσικού προγράμματος και τα τραγούδια που παίζονται να είναι αποτέλεσμα της κρίσης του κάθε διευθυντή προγράμματος του ραδιοφωνικού σταθμού. Δεν έχω παράπονο γιατί κι έτσι τα τραγούδια μου παίζονται, αλλά απλά μου χαλάει τη ρομαντική εικόνα που έχω για το ραδιόφωνο. Για την τηλεόραση.. ουδέν σχόλιο. Ευτυχώς δεν έχω σχεδόν ποτέ χρόνο να δω και δεν μου λείπει καθόλου
 Μαρία: Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια δισκογραφικά και επί σκηνής;

Κώστας Μακεδόνας - Θέλει άλλο τρόπο
Κώστας Μακεδόνας - Θέλει άλλο τρόπο
 Κώστας: Δισκογραφικά είναι λίγο νωρίς να πω μιας και το ‘’ΑΝΤΙΚΡΙΣΤΑ’’ έχει μόλις δυο μήνες που κυκλοφόρησε. Βέβαια κάτι έχω στο μυαλό μου όσον αφορά σε επανεκτελέσεις παλιών τραγουδιών αλλά είναι νωρίς ακόμα. Το καλοκαίρι κάνω συναυλίες σ’ όλη την Ελλάδα και την Κύπρο παρουσιάζοντας μαζί με το Γιώργο Θεοφάνους τα καινούρια τραγούδια, έχοντας παρέα τους Γιώργο και  Σταύρο Μυλωναδάκη και την Ασπασία Θεοφίλου. Γύρω στο φθινόπωρο, θα ταξιδέψουμε τα τραγούδια μας στην Αμερική, τον Καναδά και την Αυστραλία.

 Μαρία: Θα τραγουδούσες ποτέ στίχους ή μουσική πρωτοεμφανιζόμενου στιχουργού ή συνθέτη;
 Κώστας: Αυτό είναι κάτι που το έχω κάνει και μάλιστα με μεγάλη χαρά. Πρέπει να βγουν νέοι άνθρωποι με ταλέντο στη δουλειά, κι όταν ανακαλύπτουμε κάποιον, έχουμε υποχρέωση να βοηθήσουμε. Σ’ αυτό πολλές φορές βρίσκεις σύμμαχο τη δισκογραφική σου εταιρεία κι άλλες φορές εντελώς αρνητική. Εκεί αρχίζουν τα δύσκολα…
 Μαρία: Που νομίζεις ότι οδεύει το Ελληνικό τραγούδι στις μέρες μας;
 Κώστας: Νομίζω ότι κανείς δεν ξέρει. Το μόνο που ελπίζω είναι να γραφτούν καλά τραγούδια τώρα που τα πράγματα κοινωνικά, πολιτικά κι οικονομικά είναι δύσκολα. Αυτά τα τραγούδια που έχουν αντέξει στο χρόνο και υπάρχουν και θα υπάρχουν, είναι αυτά που γεννήθηκαν σε δύσκολα χρόνια κι όχι στα χρόνια της φαινομενικής ευημερίας. Ίσως να είναι το μόνο θετικό στοιχείο από τις μέρες που ζούμε
Μαρία: Αν υπήρχε μηχανή του χρόνου, θα τολμούσες ένα ταξιδάκι; Αν ναι.. που θάθελες να πας, στο παρελθόν, στο μέλλον ή κάπου αλλού;
 Κώστας: Σίγουρα στο μέλλον. Πάντα με φόβιζε και με άγχωνε το πεπερασμένο της ζωής μας και με στεναχωρεί που μετά από μερικά χρόνια (ελπίζω αρκετά) θα φύγουμε και δεν θα δούμε την εξέλιξη του κόσμου, του πολιτισμού, της τεχνολογίας, της επιστήμης , του πλανήτη γενικότερα, είτε είναι καλή είτε κακή. Αν φτιαχτεί μια τέτοια μηχανή…. ενημερώστε με...
 Μαρία: Ευχαριστώ Κώστα. Εύχομαι εσύ και η καινούργια σου δισκογραφική δουλειά να ταξιδέψετε παντού με ούριο άνεμο και καλούς οιωνούς. Όσο για τη μηχανή του χρόνου, αν φτιαχτεί.. μαζί θα ταξιδέψουμε, γιατί κι’ εγώ πετάω τη σκούφια μου για τέτοια διαπλανητικά και.. διαχρονικά.
ΑΠΟ ΤΗΝ Παπαδάκη Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου